tisdag 7 september 2010

Er feedback får oss att lyfta!


Mina kollegor och jag är väldigt glada över den feedback vi fick på nyhetsbrevet om feedback! Vi är tacksamma över att så många mottagare tog sig tid att berätta vad de tycker om nyhetsbreven och reflektera över texternas innehåll.

Vi fick många personliga och härliga svar från våra kunder med en hel del intressanta reflektioner över både feedback som en del av ledarskapet och på Mårtens studie om lön och motivation. Ett av svaren har jag fått tillåtelse att lägga upp som en kommentar direkt i bloggen. Läs den! (Det är kommentaren som är skriven av "Kent") Mycket spännande.


Gamla kunder och, ja nästan vänner efter alla år av samarbete, hörde också av sig. Det är kul att läsa mail som både reflekterar över innehållet i breven och som berättar lite om hur livet har utvecklat sig sedan vi hördes sist! Dessutom värmer ord som ”jag läser alltid era nyhetsbrev” eller ”era nyhetsbrev är några av de få som jag läser”.

Svaren får oss inte bara att fortsätta med nyhetsbreven med ökat engagemang, det inspirerar oss även till att dela med oss av fler analyser av datan i våra databaser. Vi har fått flera bra impulser och tankar som vi ska spinna vidare på tillsammans med avsändaren.

Jag kan helt enkelt konstatera att feedback lönar sig, jag är högst motiverad att göra ett ännu bättre nyhetsbrev nästa gång. Redan nu kan jag avslöja att det kommer att handla om medarbetarnas påverkan på börskursen.
blog comments powered by Disqus